
Analiza
obfitości
Metoda dojścia do
obbfitości
Klasyczny przedsiębiorca zarządza swoją firmą, kontroluje pracowników, planuje swoje przychody, analizuje wyniki finansowe i optymalizuje podatki. To standardowe podejście do biznesu sprawdzało się przez lata.
Ja w swoich rozważaniach nazywam to kroczeniem drogą analizy do osiągnięcia sukcesu finansowego.
Ten sposób funkcjonowania sprzyja rozwojowi naszego biznesu ale najważniejszą rolę ma tutaj firma jako przedsiębiorstwo a nie my jako ludzie.
Idąc tą drogą zapominamy często o naszych własnych potrzebach pracując ponad miarę i nie zważając na nasze zdrowie.

Co z tego będzisz
mieć?

Zarządzając swoją firmą z rozwagą będziesz gotowy na zmieniające się warunki rynkowe, będziesz przygotowany do zmiany rynku zbytu i będziesz elastyczny na wahania cen na rynku.
Planując swoje przychody i przyszłe zyski utrzymasz płynność finansową i będziesz wiarygodny dla kontrahentów.
Kontrolując swoje koszty i optymalizując procesy produkcyjne i magazynowe zawsze będziesz mieć towar do sprzedaży w odpowiedniej ilości.
Odpowiednio dobierając formę opodatkowania swojej firmy będziesz płacił podatki optymalnie do rozmiaru firmy i wielkości zysków.
Jak już wykonasz te wszystkie działania to będziesz mógł sobie wypłacić zysk na własne potrzeby ale zostaną Ci także pieniądze na inwestycje bo będziesz wiedzieć ile i kiedy możesz wydać.
Trzy historie
sukcesu

Jak otworzyłam
swoją pierwszą spółkę?
Jak zmiana
systemu do zarządzania
wpłynęła na moje finanse?


Optymalizacja
kosztów
Obszary, w których
pracujemy
Zarządzanie
Zarządzanie własną firmą warto zacząć od wdrożenia oprogramowania, które ułatwi pracę wszystkim członkom organizacji. Właściwy podział kompetencji pomiędzy pracowników a firmy zewnętrzne, które wspierają procesy biznesowe będzie sprzyjał rozwojowi firmy i przygotuje firmę na zmiany na rynku. W tych właśnie tematach możemy Ci pomóc rozwinąć Twoją firmę.
Planowanie
Planowanie to nie tylko marzenie o realizacji planów sprzedażowych i wydawanie wirtualnych pieniędzy. Przede wszystkim to ustalenie celów do jakich zmierza firma, tych krótko i długo terminowych. Celów w obszarze organizacji, sprzedaży, finansów i reklamy. Będziemy Twoim wsparciem i sporządzimy dla Ciebie analizy finansowe, które pozwolą Tobie zrozumieć kiedy i ile możesz zainwestować, ile wydasz na poszczególnych etapach projektu i kiedy nastąpi zwrot z inwestycji.
Kontrola
Kontrola to proces nieustający aby firma mogła prawidłowo funkcjonować. Pomagamy w tym aby zarząd czy właściciel firmy miał pełną informację o tym co dzieje się w firmie na bieżąco, znał poziom należności i zobowiązań ale też wiedział jaki ma stan towaru na magazynie czy jaki ma wynik finansowy.
Optymalizacja
Optymalizacja dotyczy nie tylko podatków ale też procesów czy poziomu kosztów. Pomagamy przedsiębiorcom w tym aby wydatkować tyle ile jest niezbędne w sposób racjonalny.

